רז מסינג מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ב-GREAT GROUP

בשלוש השנים האחרונות הוביל מסינג את מהלך ההטמעה של הדיגיטל באדלר חומסקי ושימש כמנהל קריאייטיב דיגיטל של המשרד ■ לפני כן, היה מנהל קריאטיב בגריי אינטראקטיב במשך שלוש שנים

רז מסינג, בן 33, מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בסוכנות הדיגיטל העצמאית GREAT GROUP.

בשלוש השנים האחרונות הוביל מסינג את מהלך ההטמעה של הדיגיטל באדלר חומסקי ושימש כמנהל קריאייטיב דיגיטל של המשרד. לפני כן, היה מנהל קריאטיב בגריי אינטראקטיב במשך שלוש שנים.

במהלך עבודתו הוביל מסינג קמפיינים בולטים בתחום הדיגיטל עבור מותגים כמו הלוטו, פלאפון, בנק הפועלים, יוניליוור, בזק, שופרסל, p&g, בזק בינלאומי, סיאט ועוד.

GREAT GROUP של ערן ארדן, גיא סעד ואיתמר בר היא סוכנות דיגיטל עצמאית, שאינה קשורה למשרד פרסום. הסוכנות הוקמה לאחר שארדן רכש את פעילות גריי אינטראקטיב ממשרד הפרסום אדלר חומסקי. בין לקוחות החברה: נייקי, יוניליוור (תלמה), סבון, קבוצת שלמה סיקסט, גלידות שטראוס, P&G ועוד.

מסינג: "מצאתי בגרייט שילוב מיוחד של אנשים טובים עם ידע רב ותשוקה גדולה לפרסום דיגיטלי, לצד תמהיל לקוחות עם המון פוטנציאל למהלכי דיגיטל משמעותיים".

גיא סעד, מנכ"ל משותף בגרייט גרופ: "אנו שמחים על הצטרפותו של רז, מנהל קריאייטיב עתיר הישגים לצוות שלנו. רז מביא איתו נסיון עשיר בעשייה הקריאייטיבית עם הבנה עמוקה של תחום הדיגיטל".