ענקית הקופונים גרופון צוללת היום (ה') לרמה הנמוכה ביותר מאז הונפקה בנובמבר אשתקד, בשל החשש הגובר מיכולתה להניב רווחים מהעסקאות היומיות שלה ומהתחרות הגוברת המאימת עליה.
מניית החברהעולה כעת ב-1.6%, לאחר שמוקדם יותר ירדה בכ-5.5% לרמה של 7.3 דולרים ובסך הכל השלימה ירידה של כ-61% (נכון למחיר הסגירה שלה אמש) מאז היא החלה להיסחר ב-4 לנובמבר 2011.
מנגנון יצירת ההכנסות של החברה מבוסס על מכירת קופוני הנחות המכונים "גרופונים", המציעים הנחות לבתי עסק שונים, החל ממסעדות וכלה בציוד ספורט והלבשה, אולם אנליסטים מציינים כי המודל העסקי של החברה נמצא כעת תחת איום המתחרות המרכזיות שלה, כגון גוגל, אמזון ו-Yelp.
"המשקיעים מניחים שגרופון עוברת תקופה קשה שתשפיע על תוצאות הרבעון השני שלה", אומר ארבינד באהאטה, אנליסט בחברת Sterne, Agee & Leach."כנראה שנאלץ להמתין לתוצאות הכספיות של החברה כדי להסיק תובנות מעמיקות יותר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.