גידול משמעותי של 26% בקרב הצופים בגילאי 4+ בטלוויזיה החינוכית. נתוני הוועדה למדרוג מעלים כי החודש האחרון היה הנצפה ביותר ב-13 השנים האחרונות מאז החלה מדידה הרייטינג ב-1999.
"העלייה בשיעורי החשיפה של הערוץ נובעת מההחלטה לפצל את לוח השידורים לשתי רצועות: ילדים ומבוגרים; וכן הודות לשינויי תמהיל התוכניות שיצר אלטרנטיבה איכותית", אמר היום (א') מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, אלדד קובלנץ.
שינוי לוח השידורים של הערוץ ב-2010 הביא לתחילת העלייה המשמעותית בחשיפה המצטברת לערוץ ותכניו. בשיחה עם "גלובס" אמר קובלנץ כי "בחודשים האחרונים ניכרת מגמת עלייה הדרגתית משמעותית בחשיפה לתכני הערוץ - מגמה שהגיעה לשיאה בחודש יוני, אז הושג הנתון הגבוה ביותר ב-13 שנות מדידת הרייטינג של הוועדה למדרוג".
כך, לפי השוואה בין יוני 2012 ליוני 2011, חל גידול של 26% בקרב צופים בגילאים 4+. בקרב צופים בגילאים 4-7 נרשם גידול של 15% ו-34% בקרב צופים בני 8-12.
הנתונים מעלים כי בתוך שנתיים חלה עלייה עצומה בנתוני בצפייה. כך, בין 2010 ל-2012 חל גידול של כ-60% צפייה בקרב צופים בגילאי 4+ עם כ-1,260,000 צופים. כמו כן, בקרב צופים בני 4-7 חלה עלייה של 229%, ובטווח הגילאים 8-12 חל גידול של 156%.
בחינוכית מספרים כי גם בערוץ היו-טיוב של החינוכית נרשם גידול משמעותי של כ-481% בהשוואה ליוני 2010, מ-97,140 צופים לכ-565,000 בחודש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.