רשת סופר-פארם מרחיבה את פעילותה ומשיקה מותג פרטי חדש לתחום טיפוח הבית, תחת השם SUNDAY. בשלב זה משיקה החברה אבקת כביסה, מרכך כביסה, סבון כלים ונוזל ניקוי רב-תכליתי.
בהמשך מתכוונת החברה להשיק גם רדיד אלומיניום, ניילון נצמד, מגבונים לניקוי, נייר טואלט ועוד. המוצרים החדשים מיוצרים על-ידי חברת זוהר דליה מקיבוץ דליה.
יצוין כי עד כה ביצעה סופר-פארם את כלל פעילותה במותג הפרטי תחת המותג "לייף" בלבד, וכעת היא מפצלת את הפעילות לשני מותגים.
לדברי החברה, היא תשקיע בהשקה 4 מיליון שקל. בסופר-פארם אומרים עוד כי מחירי המותג הפרטי החדש יהיו נמוכים בכ-30% ממחירי המחירון של המותגים המקבילים, ואולם ההשוואה למחירי מחירון מעוותת מעט את התמונה.
כך למשל, בעוד שלטענת סופר-פארם מחיר המחירון של מרכך כביסה בדין 1 ליטר עומד על 22 שקל, הרי שמחירו בפועל לצרכן נמוך בעשרות אחוזים. לדוגמה, בשבוע שעבר נמכר בדין 1 ליטר ברשת מגה במחיר של 10 שקלים בלבד ליחידה. במקרה זה, מחירו של מרכך הכביסה של סופר-פארם יקר ב-40% ממחיר המוצר בשוק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.