גיגי לוי ורמי ליפמן משקיעים באופטימיזציה של קמפיינים באינטרנט

חברת הסטארט-אפ הישראלית ‏Promodity‏ גייסה 1.5 מיליון דולר ממספר אנג'לים פרטיים בהם לוי וליפמן ■ החברה מציעה שירות אינטרנטי ואפליקציה שמאפשרים לנהל קמפיינים אונליין ולהעלות את יעילותם

חברת הסטארט-אפ הישראלית ‏Promodity‏, שמפתחת טכנולוגיה לאופטימיזציה של קמפיינים באינטרנט, גייסה 1.5 מיליון דולר ממספר אנג'לים פרטיים בהם גיגי לוי ורמי ליפמן.

החברה הוקמה ב-2010 על-ידי עמית גרינר (לשעבר סמנכ"ל השיווק של ‏WhiteSmoke‏) ונעמן ליפשיץ. החברה מציעה שירות אינטרנטי ואפליקציה שמאפשרים לנהל קמפיינים אונליין ולהעלות את יעילותם.

הרעיון הוא להציע מקום אחד שבו ניתן לעקוב, למדוד ולבצע אופטימיזציה לקמפיינים שיווקיים בכלים כמו מנוע חיפוש, פרסום דיספליי (באנרים, וידיאו וכו'), מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר ועוד.

לדברי לוי, "פרומודיטי מייצרת כלים בעלי עוצמה רבה כדי לאחד את כל הקמפיינים השיווקיים במקום אחד. הגיוס הנוכחי יעזור לחברה לקדם את פיתוח המוצר שלה ואת השיווק שלו".

גרינר הוסיף כי "אחרי 10 שנים של הרצת קמפיינים אונליין, הבנתי שמפרסמים צריכים כלי כמו פרומודיטי כדי לבצע אופטימיזציה בזמן אמת. המוצר מאפשר לך להיות דינמי וגמיש בהרצת קמפיינים מבלי להזדקק לאנשי ‏IT‏".