הפרסומת של מזגני טורנדו, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, לא יוצאת לצופים מהראש. גם השבוע, בפעם השלישית ברציפות, מובילה הפרסומת את דירוג הפרסומות האהובות ביותר.
סדרת הפרסומות, שבהן מופיע הילד שון גיטלמן, דורגה בראש טבלת האהובות 8 פעמים במהלך החודשיים האחרונים. השבוע, שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.5%.
הפרסומת לשירות הטכנאים של החברה מובילה גם את דירוג הזכורות. שיעורי הזכירה של הפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי, העומד על 11.2%.
מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת זו ולפרסומת של yes, באמצעות מקאן-אריקסון, המדורגת שנייה בטבלת האהובות בפער קטן לאחר טורנדו, עולה כי שיעורי האהדה לפרסומת של טורנדו גבוהים יחסית בקרב נשים ועולים עם העלייה בגיל, בעוד ששיעורי האהדה לפרסומת של חברת הלוויין גבוהים יחסית בקרב גברים ובקרב צעירים.
הפרסומת של הוט מובייל נכנסת השבוע לטבלאות על אף שלא שודרה.
הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום), ירידה בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר (1.9 מיליון דולר).
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נשאר דומה לשבוע שעבר, ועומד על 459 (בהשוואה ל-466 בשבוע שעבר).
עם זאת, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד יחסית לשבוע שעבר, ועומד על כ-43.6 מיליון דולר (בהשוואה ל-46.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).
אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.