דונלד טראמפ: "מעולם לא ראיתי בלאגן כזה בארה"ב"

המיליארדר האמריקני תקף הלילה את נשיא ארה"ב אובמה והפוליטיקאים בארה"ב, תוך שהוא מזהיר כי אלה לא יוכלו למנוע את "נפילתה" של ארה"ב מ"הצוק הפיסקאלי" בסוף השנה

המיליארדר האמריקני דונלד טראמפ, תקף הלילה (ו') את הפוליטיקאים בארה"ב, בציינו כי הוא לא רואה דרך בה הרפובליקנים והדמוקרטים יגשרו על הפערים ביניהם - ויצליחו למנוע את "נפילתה" של כלכלת ארה"ב מ"הצוק הפיסקאלי" בסוף שנת 2012.

"אין מנהיגות אמיתית בארה"ב שתמנע מאיתנו את 'הצוק הפיסקאלי' ואת המשך חוסר הוודאות בכלכלה", אמר טראמפ בראיון בתוכנית נעילת המסחר של CNBC. "אני חושב שעסקים בארה"ב נמצאים בתקופה של אי-וודאות גדולה, ופשוט אין לנו מנהיגות. מעולם לא ראיתי בלאגן כזה בארה"ב".

"הצוק הפיסקאלי", נזכיר, הינו כינוי לשורה של העלאות מסים וקיצוצים בתקציב שייכנסו לתוקף בתחילת 2013, אלא אם המחוקקים ינקטו צעדים, מה שעשוי לקרות רק אחרי הבחירות לנשיאות ב-4 בנובמבר.

לדברי טראמפ, על ברק אובמה להוביל את הפוליטיקאים בארה"ב "להגיע לעסקה" בכל הקשור להארכת הטבות המס. "אחרת, ארה"ב תהיה בצרה צרורה".

"לא סביר שדיל פוליטי יתרחש עד אחרי הבחירות, אבל אנחנו צריכים דיל כזה עכשיו", אמר. "עדיף שהפוליטיקאים יפסיקו לחכות בנושא הזה".