במקביל להיערכות המקצועית לעונה הבאה, ממשיכה מכבי ת"א להתחזק גם מבחינה מסחרית. בסוף השבוע חתמה הקבוצה על הסכם חסות עם חברת חלמיש קרמיקה לעונת 2012/13. היקף העסקה עומד על כ-700 אלף שקל. זו העונה השנייה של חלמיש קרמיקה עם מכבי ת"א.
במסגרת ההסכם תקבל חלמיש קרמיקה פרסום על גבי מסכי הלדים מסביב לפרקט בהיכל נוקיה במשחקי הליגה וביורוליג, ובנוסף על השילוט המתחלף שמעל תאי הצפייה.
העונה צפויות החברות המסחריות המפרסמות במשחקי מכבי ת"א לקבל עונת משחקים ארוכה ביורוליג, בעקבות שינוי שיטת המשחקים. העפלה של מכבי לשלב הטופ-16 תבטיח לכל מפרסם 12 משחקי בית לפחות בהיכל נוקיה.
רמי אברמוביץ', מנהל שיווק ומכירות בחלמיש קרמיקה: "החברה רואה בהצטרפות לשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, חיזוק המיתוג והגדלת הפוטנציאל העסקי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.