הדרך אל העושר: "האפ" - מדור השקעות נדל"ן בניו-יורק

מחירי הדיור בארץ יקרים מדי? בזמנים כאלה, השקעה בנדל"ן בניו-יורק נראית כמו מהלך אטרקטיבי ■ מדור "האפ" להשקעות נדל"ן בניו יורק, יספק למשקיע הישראלי את הכלים הדרושים לכך

הטלטלה בשוקי המניות והאג"ח נראית מאיימות? נטל המחייה מקשה ובארץ מחירי הדיור יקרים מדי? בזמנים כאלה, השקעה בנדל"ן בניו-יורק - שוק המתאפיין ביציבות גבוהה ואשר שם מעריכים מומחים כי מחירי הנדל"ן זולים יחסית לאחר משבר הסאב-פריים ועוד צפויים לזנק - נראית כמו מהלך אטרקטיבי.

לשם כך, "גלובס משיק את מדור "האפ" - זירה חדשה להשקעות נדל"ן בניו יורק בשיתוף HAP Investments LLC, אשר נועד לספק למשקיעים הישראלים את הכלים והידע הנדרשים כדי להשקיע נכון, בעיר העסקים החשובה בעולם. זאת, תוך סיקור חדשותי שוטף של עולם הנדל"ן והעסקים בעיר וכן תוכן לייפסטייל שיסייע לכם לראות את העסקאות בעיר בעיניים של ניו יורקי מקומי.

המדור מיועד למשקיעים מוסדיים ופרטיים, וכולל טורי דעה מיוחדים של פעילים בשוק ופרשנויות בלעדיות של פירמת עורכי הדין הניו יורקית המובילה Herrick, Feinstein LLP בניו יורק, ניתוחים ומחקרים של מומחי נדל"ן מפירמת רואי החשבון Citrin Cooperman, כתבות בלעדיות ממגזין therealdeal, ניתוחים של עסקאות, ועוד.