לאחר שהודיעה אופל כי היא חוזרת לפרסם בכדורגל האירופי אחרי יותר מעשור שבו לא השקיעה בענף - ממשיכה יצרנית הרכב הגרמנית את הקאמבק שלה.
כזכור, בתחילת החודש התברר כי אופל חתמה על הסכמי חסות עם ארבע קבוצות שישחקו בעונה הקרובה בבונדסליגה - באייר לברקוזן, מיינץ 05, פרייבורג ודיסלדורף. כעת, מצטרפת אופל למערך המפרסמים של האלופה, בורוסיה דורטמונד.
במסגרת ההסכם עם דורטמונד, ישמש מאמן הקבוצה, יורגן קלופ, כפרזנטור של אופל. החברה עצמה תזכה לשטחי פרסום נרחבים באצטדיון של המועדון. בנוסף, ההסכם יעניק לשחקניה של דורטמונד רכבים מתוצרת אופל.
בעבר היתה אופל אחת המפרסמות הבולטות בכדורגל העולמי, כשהיתה שותפה, בין היתר, של פיפ"א, אופ"א ובאיירן מינכן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.