לקוח של חברת הלוויין yes סיכם טלפונית עם נציגת שירות של החברה על חבילת מבצע בסך 168 שקל בחודש, חוייב ב-180 שקל בחודש, תבע - וזכה במסגרת הסכם פשרה ב-1,300 שקל.
yes טענה, בבית המשפט לתביעות קטנות בתל-אביב, כי התובע גד בר-אלי אמנם סגר על 168 שקל בחודש, אך סכום זה לא כלל שני ערוצי פרימיום שהוא צרך - ולכן היה צריך לשלם 180 שקל בחודש.
בר-אלי, שניזוק בסכום פעוט יחסית של 80 שקל, עשה משהו שצרכנים מעטים בלבד מעזים לעשות - תבע את yes ודרש פיצוי בסך 10,000 שקל.
נציגת yes אמרה בבית המשפט כי לבר-אלי הוצע פיצוי מהחברה בסך 800 שקל, אך הוא סירב לקבלו בטענה כי "מדובר בעניין עקרוני".
בסופו של עניין, כאמור, פוצה בר-אלי ב-1,300 שקל. עם זאת, נקבע כי חבילת הבסיס של התובע ל-2012 תעמוד על 168 שקל, כך שאם יצרוך ערוצי פרימיום, ייאלץ לשלם גם עליהם. (ת"ק 32957-04012).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.