לקראת המשחקים האולימפיים הודיע הוועד האולימפי כי יאסור על שימוש בלוגואים ובסלוגנים של מותגים אשר אינם חלק מנותני החסות הרשמיים של המשחקים.
הוועד גם יפעיל פקחים אשר ייקנסו עסקים וקמפיינים שיעשו שימוש במוטיבים אולימפיים.
המהלך כבר זכה לביקורת רבה בבריטניה ובמדינות אחרות. בין היתר אמר ראש עיריית לונדון, בוריס ג'ונסון, כי "צריך להיזהר שלא נגיע לטירוף בנושא הזה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.