סלקום הצטרפה למו"מ עם בזק במסגרת הקמת השוק הסיטונאי, והיא צפויה לנהל מו"מ בנושא גם עם חברת הוט, כך נודע ל"גלובס". עד כה נציין, פרטנר הייתה היחידה שניהלה מו"מ עם החברות בנוגע לתנאים המסחריים לשימוש ברשתותיהן.
עם זאת, עדיין אין פריצת דרך במו"מ בין חברות התשתית לבין פרטנר וסלקום, ונראה שהקמתו של השוק הסיטונאי הולכת להיות מורכבת יותר מכפי שנחשב בתחילה.
העובדה שמשרד התקשורת טרם סיים את עבודתו לגבי תמחור השוק הסיטונאי, מקשה מאוד על חברות הסלולר שפועלות באי-ודאות ונאלצות להגיע להסכמות על מחירי השימוש, כאשר המשרד יכול לקבוע מחירים נמוכים או גבוהים יותר.
לדברי גורמים שמעודכנים בפרטי המו"מ, ישנן כמה חלופות לשימוש בתשתיות של בזק ו-הוט, כאשר לכל חברה העדפות שונות.
כך למשל, חברות שיש להן תשתיות חלקיות רוצות חיבור לנקודות מסוימות ברשת בזק, ומנגד, ישנן חברות שמעוניינות בשירות מקצה לקצה. התמחור של כל שירות וחיבור כזה הוא שונה, כך שהקמתו של השוק הסיטונאי החדש מהווה אתגר לא רק לסלקום ולפרטנר, אלא גם לבזק ולהוט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.