הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה שיכולה לזנק ב-63%

ברקליס ממליץ על מניית LG, בין היתר בשל מכפיל הון אטרקטיבי של 0.9 בלבד

LG Display היא חטיבת ייצור המסכים של תאגיד האלקטרוניקה הדרום קוריאני LG. החברה, אשר עוסקת בייצור ושיווק מסכי LCD ברחבי העולם, מציעה פאנלים מסוג TFT-LCD לטלוויזיות, נוטבוקים, מחשבים ומוניטורים שונים, וכן מסכים לסמארטפונים ומחשבים אישיים. בנוסף, החברה מספקת מסכים למערכות תעשייתיות, לרבות מערכות בידור, מערכות ניווט (GPS), ספרים אלקטרוניים ועוד. LG Display, אשר נוסדה בשנת 1985, פועלת בעיקר בקוריאה, ארה"ב, אירופה ואסיה.

החברה צפויה לפרסם ב-25 ביולי את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2012. אנו צופים כי הרווח התפעולי יעמוד על 125 מיליארד וואן קוריאני, בהשוואה ל-145 מיליארד וואן קוריאני ברבעון הראשון של השנה וביחס להערכות קודמות של 53 מיליארד וואן קוריאני. אנו מעריכים כי הרווח יהיה בשיעור גבוה מהצפוי, הודות לעלייה במחירים וקיצוץ בעלויות. במקביל, אנו מורידים תחזיותינו לרווח תפעולי לשנת 2012 כולה מ-472 מיליארד וואן ל-381 מיליארד וואן קוריאני, בין היתר בשל חוסר הוודאות בטווח הקרוב אודות הביקוש למוצרי החברה.

עם זאת, נציין כי למרות חוסר ודאות זה, אנחנו עדיין רואים את LG Display באור חיובי. זאת, בין היתר, עקב השינוי בביקוש למסכים הגדולים יותר (התפנית הצפויה במהלך 2012 בנוגע לביקוש למוצרי החברה, נובעת מהגידול המשמעותי בהכנסות, בעיקר הודות למכירת מסכים מיוחדים שהם רווחיים יותר), גידול משמעותי בהזדמנויות העסקיות, הצמיחה המהירה בשוק המסכים בעלי הרזולוציה הגבוהה, והשווי האטרקטיבי שבו החברה נסחרת.

עוד נציין, כי מלאי המסכים השונים נותרו ברמות יציבות, ויצרני המסכים מתכוננים לשיא העונתי שצפוי במהלך הרבעון השלישי של השנה.

אנו ממשיכים להמליץ על מניית LG Display "תשואת יתר" במחיר 36,000 וואן קוריאני. אנו מאמינים כי המניה נסחרת כעת במכפיל הון אטרקטיבי של 0.9 להערכותינו לשנת 2012, בהשוואה למכפיל ממוצע של 1.2 במהלך 3 השנים האחרונות. מחיר היעד שלנו גבוה בכ-63% ממחיר המניה הנוכחי.

* נכתב ע"י מחלקת המחקר של ברקליס קפיטל