חברת הרכב האמריקנית ג'נרל מוטורס אמנם החליטה לא לפרסם בסופרבול הקרוב, אבל זה לא מונע ממנה להתחייב על השקעות בענפי ספורט אחרים. GM הודיעה כי חתמה על הסכם חסות עם מועדון הכדורגל האנגלי ליברפול, חודשיים בלבד לאחר שהצטרפה גם למעגל הספונסרים של קבוצת פרמיירליג נוספת (מנצ'סטר יונייטד).
במסגרת ההסכם, שנחתם לארבע שנים (לעומת ההסכם עם יונייטד שהוא לשלוש שנים), תפרסם GM את מותג שברולט.
כזכור, GM בחרה שלא לפרסם השנה בסופרבול, אירוע השיא של הספורט האמריקני ומשדר הטלוויזיה הכי נצפה בארצות הברית, לאחר שמחיר ספוט של 30 שניות למשחק הגמר הבא של ליגת ה-NFL, בין 3.5 ל-4 מיליון דולר, הרתיע את ראשי החברה.
ראשי GM מעוניינים לקצץ בשנים הקרובות בתקציב הפרסום של החברה. תקציב הפרסום הכולל של GM, שעמד בשנה האחרונה על 4.48 מיליארד דולר, אמור להיות מקוצץ במהלך חמש השנים הקרובות בכ-2 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.