סף ההתרגשות בלונדון עומד להגיע לשיאו מחר (ו') עם פתיחת המשחקים האולימפיים. אחד הענפים שצפוי לשגשג השנה בעקבות האולימפיאדה הוא ענף הפרסום, שעל-פי הערכות של חברת המחקר eMarketer יגלגל השנה 24.21 מיליארד דולר - עלייה של 4.5% לעומת אשתקד.
על-פי החברה, שליש מהוצאות הפרסום יגיע השנה לדיגיטל, כשהיחס צפוי להשתפר עד 2016 ולהגיע למחצית מהשוק.
הוצאות הפרסום בסלולר צפויות לזנק גם הן ולהגיע ל-558 מיליון דולר - זינוק של 70.3% לעומת 2011, אז זינקו ההוצאות ב-144.8% לעומת 2010.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.