44.7% מהאוכלוסייה הערבית בישראל מעידים על עלייה של 50% בסל הצריכה בחודש הרמדאן - כך עולה מסקר שערך אתר פאנט מקבוצת פנורמה, בו לקחו חלק 500 נשאלים מהמגזר הערבי.
המשתתפים נשאלו גם איזה מוצר הם קונים יותר במהלך חודש הרמדאן: 24.2% ציינו עלייה בצריכת מוצרי הבשר והעוף, 18.9% - עלייה בצריכת מוצרי החלב, ו-18.9% השיבו כי הם קונים יותר ממתקים.
כמתנה לחברים ולמשפחה לציון "עיד אל פיטר", החג המסכם את הרמדאן, מעדיפים רוב הנשאלים (58.4%) לרכוש כלי בית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.