חברת הנעלת הספורט נייקי השיקה קמפיין בשם "FIND YOUR GREATNESS", שמטרתו להעניק השראה לספורטאי היום-יום. במסגרת זו השיקה החברה אתר חברתי שנועד לעורר השראה ומוטיבציה, ושבאמצעותו יכולים אתלטים לשתף אחרים בהתקדמות ובהצלחות שלהם ברשתות החברתיות.
הקמפיין, שעיקרו ספורטאים חובבים, מושק בעיתוי לא מקרי - עם פתיחת האולימפיאדה בלונדון, שם מתחרים הספורטאים הטובים ביותר בעולם.
הקמפיין יקודם ברשתות החברתיות וברשתות הדיגיטליות החל מ-25 ביולי, תוך שיתוף-פעולה עם עמוד הבית של יו-טיוב. כמו כן, הקמפיין יעשה שימוש נרחב בטוויטר דרך #findgreatness, באמצעותו יוכלו אתלטים מכל העולם לדון ולשוחח על הדרך האישית שלהם להגיע להישגים ולגדוּלה.
בימים אלה מושקת בחינם, גם בישראל, האפליקציה הסלולרית Nike + Running, המאפשרת לרצים למדוד את הביצועים שלהם, לתכנן, לשתף ולהגיע לביצועים טובים יותר באמצעות עידוד ומוטיבציה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.