משווקים מוציאים מאות מיליוני דולרים על החסות האולימפית שלהם, אך לעתים קרובות הצרכנים כלל אינם יודעים מי שילם כדי ליצור חיבור בין המשחקים האולימפיים למותג שלו. גרוע מכך - לעתים קרובות הם יוצרים את החיבור הזה באופן שגוי ומשייכים את החסות דווקא למתחרים.
בסקר מקוון שנערך בשבוע שעבר בקרב יותר מ-1,000 אמריקנים, זיהו 37% את נייקי כנותנת חסות אולימפית (בטעות), בעוד רק 24% ציינו את נותנת החסות הנכונה - אדידס. טעות זו נובעת בחלקה מהקישור החזק שנייקי מייצרת בינה לבין ספורטאים מקצוענים וכן בשל קמפיין שהשיקה החברה בדיוק לפני יומיים, עם פתיחת המשחקים.
קוקה-קולה הוזכרה על-ידי 47% מהנשאלים כנותנת חסות, יותר מכל מותג אחר, אך עדיין 28% השיבו בטעות כי המתחרה פפסי נותנת חסות למשחקים.
40% ציינו את מקדונלד'ס כנותנת חסות - והמתחרה ברגר קינג, שאינה נותנת חסות, הוזכרה ככזו על-ידי 19% מהמשיבים.
16% מהמשיבים ציינו את גוגל כנותנת חסות לאולימפיאדה - תשובה שגויה, שלא הפריעה ל-60% מהם לציין גם כי חסות דמיונית זו גרמה להם תחושה חיובית ביחס למותג.
חסות לאולימפיאדה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.