IBI חותכים מחיר יעד לבזק; פסימיים לגבי הרווח לרבעון השני

בזק תפרסם דוחותיה ביום חמישי וב-IBI מאמינים כי "הרווח הנקי צפוי להיות מהנמוכים ביותר שפורסמו בשלוש השנים האחרונות" ■ מחיר היעד נחתך ל-5 שקלים

לקראת פרסום דוחותיה של בזק לרבעון השני ביום חמישי הקרוב, חותכים בבית ההשקעות IBI את מחיר היעד של החברה ל-5 שקלים לעומת 6.1 שקלים בהמלצה קודמת, ומשאירים את ההמלצה על "נייטרלי", לאור הצפי לדוחות חלשים.

אורי ליכט, מנהל מחלקת מחקר ב-IBI, מעריך כי הרווח הנקי לרבעון יעמוד על 415 מיליון שקל. עם זאת, ישנה הערכה כי בזק תודיע על חלוקת הדיבידנד החצי שנתי בהיקף 1.5 מיליארד שקל.

עוד מעריך ליכט כי "הפעילות הקווית צפויה להישחק מעט על רקע ביטול ה-NAKED ADSL ותושפע מהפסד חד פעמי בשל הפסקת פעילות ה-CRM. פלאפון תציג שחיקה בהכנסה הממוצעת למשתמש וסימנים ראשונים לאובדן מנויים (להערכנתו תאבד כ-15 אלף מנויים. yes תאבד כ-4,000 מנויים אך כנראה תצליח להגדיל את ההכנסה הממוצעת למשתמש כיוון שמשחקי היורו שודרו בערוצי התשלום".

"הרווח הנקי צפוי להיות מהנמוכים ביותר שפורסמו בשלוש השנים האחרונות, אם לא הנמוך מביניהם בנטרול החד פעמי".

ב-IBI צופים לבזק ירידה של 4.2% בהכנסות לעומת הרבעון הקודם ושל 9.2% בהשוואה לרבעון השני ב-2011, כלומר הכנסות של 2.6 מיליארד שקל. הרווח הנקי צפוי לעמוד על 415 מיליון שקל, כאמור, צניחה של 29.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

להערכת IBI פלאפון תציג שחיקה נוספת בתוצאות להכנסות של 1.1 מיליארד שקל ברבעון, ירידה של 19.3% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ושל 6.8% ביחס לרבעון הקודם.

הכנסות בזק בינלאומי צפויות לעמוד על 333 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. יס צפויה להציג הכנסות של 409 מיליון שקל.