מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (ב') כי שברולט תהפוך לספונסרית הראשית שלה, ותפרסם על קדמת חולצות המשחק של המועדון, החל מפתיחת עונת 2014/15. ההסכם נחתם לשבע שנים.
מותג הרכבים של ג'נרל מוטורס יחליף בכך את חברת הפיננסיים האמריקנית AON, שמשמשת כנותנת החסות המרכזית של קבוצת הפרמיירליג החל מעונת 2010/11.
יונייטד מהדקת בכך את הקשר שלה עם ג'נרל מוטורס, אחרי שמוקדם יותר השנה סיכמה עם התאגיד על הסכם חסות משני.
יונייטד מקבלת כיום כ-20 מיליון ליש"ט בעונה מ-AON. פרטי העסקה החדשה עם שברולט לא פורסמו, אולם לפי הערכות מדובר על סכום גבוה יותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.