שלוש יצרניות כלי הרכב הגדולות בארה"ב דיווחו היום (ד') על מכירות חלשות מהצפוי בחודש יולי, שעה שהשאלה המרכזית היא אם סקטור כלי הרכב יוכל לעמוד בפני החסכון המתגבר בקרב הצרכנים בארה"ב והדאגה הכללית בנוגע לכלכלה.
"זו הכלכלה", אמר ג'ורג' מגליאנו, אנליסט בכיר ב-IHS אוטומוטיב. "אי אפשר לעקוף אותה".
קרייזלר דיווחה על תוצאות חיוביות אמנם, אך פחות מהצפי: עלייה של 13% במכירות ל-126 אלף כלי רכב. מדובר על חודש יולי הטוב ביותר עבור החברה מזה חמש שנים. במחצית השנה הראשונה גברו מכירות החברה ב-30%.
פורד, עם זאת, דיווחה על ירידה של 4% במכירות - רק 174 אלף כלי רכב נמכרו ביולי בארה"ב. זאת, לטענת החברה, בשל מחירי הדלק וחששות הצרכנים. גם ג'נרל מוטורס דיווחה על ירידה של 6% במכירות חודש יולי - 139 אלף כלי רכב.
פולקסוואגן דיווחה על צמיחה של 27% במכירות, וניסן על גידול בצמיחה בקצב של 16%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.