טייגר וודס ודאי לא ישכח לעולם את שנת 2009, אז היה בשיאו המקצועי על מגרשי הגולף, וגם בצד המסחרי הקריירה שלו הגיעה לשיאה: ההכנסות שלו באותה שנה הסתכמו ב-120 מיליון דולר, יותר מכל ספורטאי אחר.
שלוש שנים מאוחר יותר, וודס הוא כבר לא המותג שהיה: פרשת הבגידות שלו באשתו פגעה בתדמיתו וגרמה לו לאבד שורת נותני חסות, במקביל ליכולת המקצועית שדעכה. כך או כך, וודס הוא עדיין נותר מותג הגולף הבכיר ביותר: על-פי הדירוג שמפרסם מגזין "פורבס", הכניס האמריקני ב-12 החודשים החולפים 61.2 מיליון דולר. זאת בעיקר בשל הספונסרים שעדיין לא עזבו אותו - כגון נייקי ואלקטרוניק ארטס.
פיל מיקלסון האמריקני במקום השני ברשימת הגולפאים המרוויחים, עם 46.7 מיליון דולר. ארני אלס הדרום אפריקני במקום השלישי (22.3 מיליון דולר).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.