הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: ברוח האולימפיאדה, קמפיין קוקה-קולה שני בטבלת האהדה

הפרסומת החדשה של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע.

הפרסומת לאינטרנט אלחוטי חברתי, בשבוע הראשון לעלייתה לאוויר, היא גם המושקעת ביותר השבוע מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-50% בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.3%. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.1%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי "הפרסומת של בזק משלבת את כל האלמנטים המושכים את תשומת-הלב של הציבור: מוצר בעל מעורבות גבוהה, אלמנט של חוויה חברתית מאחדת, ובנוסף פרזנטור אהוב וקריאייטיב הומוריסטי".

סך ההשקעה בפרסומת זו עומד השבוע על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

במקום השני בדירוג האהובות נמצאת קוקה-קולה עם קמפיין מיוחד לאולימפיאדה, שעלה באמצעות קבוצת דחף. המשחקים בלונדון מסייעים ככל הנראה לקמפיין לצבור אהדה.

הפרסומות של מזגני טורנדו, שדורגו בראש טבלת האהובות ב-9 מתוך 12 השבועות האחרונים, נעדרת השבוע מהטבלה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ממשיך במגמת הירידה משבוע שעבר, ועומד על 371 (בהשוואה ל-413 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד משמעותית בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-29 מיליון דולר (בהשוואה ל-39.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות זכורות
 אהובות זכורות

ההשקעה השבועית בקמפיין בזק

1.6

מיליון דולר

במחירי מחירון. מקור: יפעת בקרת פרסום