הפרסומת החדשה של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע.
הפרסומת לאינטרנט אלחוטי חברתי, בשבוע הראשון לעלייתה לאוויר, היא גם המושקעת ביותר השבוע מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו.
שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-50% בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.3%. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.1%.
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי "הפרסומת של בזק משלבת את כל האלמנטים המושכים את תשומת-הלב של הציבור: מוצר בעל מעורבות גבוהה, אלמנט של חוויה חברתית מאחדת, ובנוסף פרזנטור אהוב וקריאייטיב הומוריסטי".
סך ההשקעה בפרסומת זו עומד השבוע על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
במקום השני בדירוג האהובות נמצאת קוקה-קולה עם קמפיין מיוחד לאולימפיאדה, שעלה באמצעות קבוצת דחף. המשחקים בלונדון מסייעים ככל הנראה לקמפיין לצבור אהדה.
הפרסומות של מזגני טורנדו, שדורגו בראש טבלת האהובות ב-9 מתוך 12 השבועות האחרונים, נעדרת השבוע מהטבלה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ממשיך במגמת הירידה משבוע שעבר, ועומד על 371 (בהשוואה ל-413 בשבוע שעבר).
גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד משמעותית בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-29 מיליון דולר (בהשוואה ל-39.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).
אהובות זכורות
ההשקעה השבועית בקמפיין בזק
1.6
מיליון דולר
במחירי מחירון. מקור: יפעת בקרת פרסום
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.