גולן טלקום טוענת היום (ב') כי 100 אלף לקוחות כבר הצטרפו לשורות החברה, כחודשיים וחצי לאחר השקת חבילות המחירים של החברה.
בפועל, כמות הניודים לחברה עומדת על כ-50 אלף איש לפי נתונים מעודכנים של מערכת הניידות (ההערכה היא כי היתרה היא לקוחות שהחליטו לקחת מספר סלולר נוסף, וכן תיירים).
גולן טלקום מציעה חבילת סלולר ללא הגבלה עם שיחות ל-31 מדינות בחו"ל ב-99 שקל לחודש. חבילה נוספת כוללת 60 דקות זמן אוויר בחודש ו-60 הודעות SMS ב-9.99 שקלים בחודש, והיא מיועדת למשתמשים "קלים" יותר.
לפי החברה, ב-30 ביולי היא הגיעה כבר ל-100 אלף לקוחות, כאשר כמחצית מהם בחרו בחבילת ה-99 שקל בחודש. "קיים רוב קטן לניודים לעומת מספרים חדשים", מסרה החברה.
"זמן ההמתנה בשירות הלקוחות הטלפוני של גולן טלקום (0058*) התקצר משמעותית, ובבדיקות אחרונות של זמני ההמתנה במוקדי השירות של החברות השונות, ההמתנה במוקד השירות של גולן טלקום עומדת על 3 דקות בלבד עד לקבלת מענה", מסרה החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.