חברת הפרסום הדיגיטלי next-in עומדת מאחורי קמפיין ההשקה הוויראלי למותג התיקים הניו-יורקי yak pak. בסרטון שהעלתה נקסט-אין ליו-טיוב נראים שני צעירים שהחליטו "לעבוד על המשטרה", ממלאים תיק yak pak חדש בשפורפרות ספריי צבע, משאירים אותו בתחנת אוטובוס ומזמינים משטרה שתפוצץ את "החפץ החשוד". לאחר הפיצוץ התחנה מתמלאת בצבע.
לפי נקסט-אין, הסרטון כולו מבוים, קרי: הצבע נוסף בעריכה, הרובוט "המשטרתי" נבנה במיוחד עבור הפרויקט, ולא נגרם כל נזק או בזבוז זמן של המשטרה. גם השוטר בסרטון הינו שחקן.
הקמפיין צבר עד כה קרוב לרבע מיליון צפיות, אזכורים רבים ברשתות החברתיות ובבלוגים וסיקור חדשותי טלוויזיוני במגזין עם אושרת קוטלר. כל זאת, בהשקעה של אלפי שקלים בודדים.
לדברי רונן גור פונארב, מנהל הקריאייטיב בנקסט-אין, "ההחלטה על סרטון ויראלי כערוץ הפרסום היחידי לקהל היעד, שמורכב מצעירים בגילאי 18-13, היתה נכונה. בלילה אחד הפכנו מותג אלמוני למותג הכי מדובר בקרב קהל היעד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.