מכבי שירותי בריאות שוקלת שלא להאריך את ההתקשרות עם משרד הפרסום יהושע TBWA ולצאת למכרז פרסום חדש - כך נודע ל"גלובס".
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות באמצע 2007, לאחר שגבר בסיבוב האחרון על משרד הפרסום אדלר-חומסקי שהתמודד מולו.
מכבי שירותי בריאות, שמחויבת על-פי חוק חובת המכרזים ביציאה למכרז אחת לכמה שנים, הזמינה אז 7 משרדי פרסום לקחת חלק במכרז. בסופו של דבר ניגשו למשרד 3 משרדים בלבד: יהושע, גיתם ואדלר-חומסקי. אולם מיד בתום השלב השני, החליט גם גיתם שלא להתמודד על התקציב, וההתמודדות נותרה בין שני משרדים בלבד.
תקציב הפרסום של קופות-החולים מתוקצב על-ידי הממשלה ומחולק על-פי מפתח של מספר חברים לכל קופה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מתחילת 2012 עד עכשיו פרסמה מכבי בהיקף של כ-6 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2011 פרסמה בהיקף של 3.6 מיליון דולר, וב-2010 בהיקף של 6.3 מיליון דולר.
המכרז האחרון של מכבי נערך במקביל למכרז שערכה שירותי בריאות כללית - מכרז בו זכה מקאן. בשירותי בריאות כללית האריכו את האריכו את ההתקשרות עם מקאן, ותוקף ההסכם הוא לעוד שנה, כך שכפי הנראה לא צפוי שם מכרז חדש בקרוב.
במכבי שירותי בריאות סירבו להתייחס לידיעה.
תקציב הפרסום
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.