חודש אוגוסט נפתח לא טוב עבור הוט מובייל. למרות ההצלחה הגדולה של החברה עד כה והעובדה שהיא הצליחה לגייס מספר גדול של מנויים, ייתכן שכתוצאה מעונתיות או מסיבות אחרות, החברה רושמת נטישה של 22% מתחילת החודש ועד היום. מדובר בשיעור נטישה מאד חריג, ולא ברור מה ההסבר שלו.
מנתונים שהגיעו ל"גלובס" עולה כי מתחילת החודש הוט מובייל גייסה 7,200 לקוחות (מנויידים) - אך נטשו אותה 1,600. זהו מספר חריג בכל קנה-מידה, וכאמור לא ברור מה גורם לשיעור נטישה כה גבוה בחברה חדשה, אך זהו המספר שמופיע במערכות הניידות, וייתכן גם שהוא מושפע ממעבר לקוחות צה"ל לסלקום. יחד עם זאת, המעבר של לקוחות צה"ל לסלקום אינו נכלל בניידות המספרים והלקוחות מקבלים מספר חדש כך שככל הנראה זו לא הסיבה.
מנתונים נוספים שהגיעו ל"גלובס" עולה כי ביולי נטשו את הוט מובייל 12,300 מנויים, ומתחילת פעילותה מדובר על נטישה של כ-24 אלף מנויים בסך-הכול. שיעור הנטישה ביולי היה נמוך יותר ועמד על 19%.
על-פי הערכות, עד כה נוידו קרוב ל-180 אלף מנויים להוט מובייל, אך המספר של הלקוחות הוא הרבה יותר גדול ועומד על 240 אלף לערך. המספר משקף הצלחה גדולה להוט מובייל בסך-הכול, אך עדיין שיעור הנטישה מצביע על כך ששוק הסלולר רחוק מלהתייצב.
על-פי הערכות, הסיבה לשיעור הנטישה החריג של הוט מובייל הוא בפעילות שימור לקוחות אינטנסיבית שעושות חברות הסלולר הוותיקות, שמצליחות להחזיר אליהן חלק ניכר מהלקוחות.
מהוט מובייל נמסר כי הנתונים אינם מדויקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.