הסיפור הבא בוודאי יישמע לרבים מכם מוכר: לקוח משלם לחברת ביטוח על שירות מסוים, וכשהוא נזקק לה - הוא מגלה כי עליו לשלם יותר, כיוון שהסתירו ממנו את "האותיות הקטנות".
בהקלטה הסמויה המצורפת להלן מובא סיפורה של לקוחת חברת ביטוח ישיר, שנתקעה עם רכבה בחניון ונזקקה לשירותי גרירה; אלא שאז נודע לה כי עליה לשלם עוד 200 שקל, כיוון שהביטוח אינו מכסה גרירה מחניון.
האם נציגי השירות מבהירים ללקוחות כי שירותי הגרירה אינם כוללים גרר מחניון? האזינו בעצמכם להקלטה המלאה והמקוממת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.