רשת ניו-פארם יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה קונספט חדש בתחום הקוסמטיקה תחת השם "יפה ברגע". עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל.
הקונספט יכלול השקת לוגו חדש, מיתוג בנקודות המכירה, פתיחת ערוץ יו-טיוב ייעודי שימחיש את הקונספט ופעילות בדף הפייסבוק של הרשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.