חברת אור סיטי נדל"ן שבבעלות ענבל אור מחליפה שוב משרד פרסום: ל"גלובס" נודע כי החברה מעבירה את תקציב הפרסום שלה מיהושע TBWA לזרמון DDB.
זו הפעם השלישית בתוך שנתיים שתקציב הפרסום של החברה עובר דירה. תקציב הפרסום של אור סיטי הועבר באמצע 2011 למשרד הפרסום יהושע TBWA, זאת לאחר שטופל במקאן-אריקסון.
לאחר שבשנת 2011 פרסמה החברה בהיקף זניח, מתחילת השנה פרסמה אור סיטי בהיקף של כ-2.9 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-900 אלף דולר במחירים ריאליים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.