חברת יורוסטנדרט תשקיע מיליון שקל בהחדרת המים המינרליים של חברת בורג'ומי בישראל.
מקורו של המותג בגיאורגיה, ובישראל הוא ישווק כעת בבקבוקי מים אישיים מזכוכית. במקביל משווק המותג ברשתות השיווק ומינימרקטים בבקבוקים משפחתיים של ליטר.
כחלק מהמהלך השיווקי מתכננת יורוסטנדרט להשיק קמפיין נרחב להעמקת ההיכרות של השוק עם המותג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.