הפרסומת של yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, בכיכובו של ג'יימס גנדולפיני מסדרת הטלוויזיה "הסופרנוס", מדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות הזכורות. הפרסומות הופיעה במשך 6 שבועות ברציפות במדד הפרסומות הזכורות והאהובות, והיא אף דורגה לפני 4 שבועות כפרסומת הזכורה ביותר. שיעורי הזכירה של הפרסומת השבוע נמוכים יחסית בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.
הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בכיכובו של הפרזנטור הקבוע גידי גוב, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש מדד הפרסומות האהובות. מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת זו עולה כי שיעורי האהדה לפרסומת עולים עם העלייה בגיל.
הפרסומת של ישראכרט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום), זאת בדומה לפרסומת של בזק, שהייתה המושקעת ביותר בשבוע שעבר, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עמד על כ-1.6 מיליון דולר גם כן.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עלה בהשוואה לשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 405 (בהשוואה ל-371 בשבוע שעבר), ובמקביל סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה משמעותית בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-38.6 מיליון דולר (בהשוואה ל-29 מיליון דולר בשבוע שעבר).
אהובות
יפעת
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.