עוד לפני סיומה של אולימפיאדת לונדון, רשמה רשת NBC נתוני מכירות גבוהים לקראת אולימפיאדת החורף שתיערך ב-2014 בעיר סוצ'י שברוסיה. לדברי מנהל המכירות במחלקת הספורט ברשת, סת' וינטר, NBC מכרה עד כה זמן אוויר בשווי 200 מיליון דולר.
לדבריו, "השידורים מלונדון יצרו בקרב המפרסמים ציפייה גבוהה לקראת ההמשך". וינטר מתכוון למהלך שבו שידרה NBC אירועים מסוימים בשעות הפריים טיים בארה"ב - כמה שעות לאחר שהתרחשו בפועל בלונדון.
למרות הביקורות הרבות שעורר המהלך, בעיקר בקרב צופים שטענו כי מדובר באירועי ספורט שחייבים לשדר בשידור חי, עבור המפרסמים מדובר היה בקלף מנצח. הוא הוסיף כי גם הרייטינג היה מעל ומעבר לציפיות, נתון שמבטיח רבות לקראת המשחקים הבאים.
על-פי נתוני המדידה, ב-11 הימים הראשונים של המשחקים נרשם ממוצע של 33.1 מיליון צופים. זהו הנתון הגבוה ביותר (לא כולל משחקים שנערכו בארה"ב) עבור משחקי האולימפיאדה. מדובר ב-3.5 מיליון צופים יותר מאשר בבייג'ין 2008, ו-7 מיליון יותר מאתונה 2004.
בתשובה לשאלה האם זה לא מוקדם מדי לחתום על חוזים לקראת 2014, אמר וינטר כי הפעילות השיווקית סביב האולימפיאדה נמצאת כל הזמן על השולחן: "יש רמות שונות של אינטנסיביות ושיאי מכירה לקראת המשחקים עצמם, אבל זה כל הזמן ברקע".
עם זאת, הוא סירב לפרט לגבי זהות המפרסמים, בטענה כי הם אינם רוצים לחשוף עדיין את האסטרטגיה השיווקית שלהם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.