שירות המייל האינטרנטי של מיקרוסופט - אאוטלוק.קום הצליח לגייס 10 מיליון משתמשים בתוך שבועיים, כך הודיעה החברה אתמול (ג').
אאוטלוק.קום הוא גרסה חדשה ומשודרגת של שירות הוטמייל. החברה החליטה לשנות את מיתוג המוצר בעקבות התדמית המיושנת שלו.
מיקרוסופט גם הודיעה על עיצוב מחדש של שירות אחסון הקבצים שלה - סקיידרייב, המאפשר לשמור תמונות, קליפים ומסמכים ברשת עם אפשרות לסנכרון קבוע עם המחשב. סקיידרייב קיבל עיצוב בצורה דומה לזו של חלונות 8 ושל אאוטלוק.קום הכולל מבנה אריחים. השירות מציע גם יכולת חיפוש חדשה בתוך מסמכים המאוחסנים בו, כמו וורד, אקסל ופאוורפוינט.
מיקרוסופט גם עדכנה את תיקיית סקיידרייב הנמצאת באופן מקומי על מחשבים, כך שקצב העלאת הקבצים לרשת יהיה מהיר יותר ודרישות העבודה של המעבד יהיו נמוכות יותר. מה שיאפשר פעולות אחרות במחשב בצורה נוחה יותר, בזמן שהסקיידרייב מעדכן את עצמו.
מלבד העדכונים האלו, מיקרוסופט תשחרר בעוד מספר שבועות אפליקציית סקיידרייב למכשירי אנדרואיד, לאחר שגרסאות לווינדוס פון, אייפון ואייפד קיימות כבר מספר חודשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.