מהלך רשת האינטרנט החברתי של בזק אולי קשה להבנה, אך הפרסומת שלו הצליחה לרכוש את אהדת הצופים. הפרסומות מבית אדלר-חומסקי & ורשבסקי זוכה זה השבוע השלישי ברציפות לעמוד בראש דירוג הפרסומות האהובות. השבוע הפרסומת חוזרת גם לראש דירוג הזכורות, לאחר שבשבוע שעבר נוצחה על-ידי קמפיין של yes.
קמפיין הטלוויזיה של בזק, בכיכובו של גידי גוב, מורכב ממספר סרטונים ("ספארי", "ניו-יורק", "מסיבה"), שבהם גוב מנסה להסביר את המהלך לאנשים שונים. השבוע הצליחה הפרסומת לרשום 26.4% אהדה, נתון הגבוה ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של פרסומות אהובות, העומד על 21.9%.
שיעורי הזכירה של הפרסומת השבוע, 10.7%, נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.3%.
הפרסומת של מקדונלד'ס, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, שבה שני שחקני NBA - לברון ג'יימס ודווייט הווארד - מתערבים על ארוחת ביג מק, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון.
סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - ירידה קלה בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר, שהייתה של ישראכרט, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עמד על כ-1.6 מיליון דולר.
למרות ההשקעה, הקמפיין מדורג תשיעי בלבד בדירוג הפרסומות האהובות ובמקום האחרון בטבלת 10 הפרסומות הזכורות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ממשיך במגמת העלייה משבוע שעבר, ומספרן עומד על 424 (בהשוואה ל-405 בשבוע שעבר).
גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-43.6 מיליון דולר (בהשוואה ל-38.6 מיליון דולר בשבוע שעבר).
זכורות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.