חברת פרטנר ממשיכה בהתייעלות ובצמצומים: החברה סוגרת מרכז שירות בסינמה סיטי ראשון-לציון, שבו מועסקים 16 עובדים. מנהלת משאבי אנוש בפרטנר הגיעה אתמול (א') למרכז באמצע יום העבודה וחילקה לעובדים זימונים לשימוע לפני פיטורים, שייערכו בימים הקרובים.
הסניף, שמהווה מרכז שירות ומכירות של פרטנר , ייסגר עד יום חמישי הקרוב, ובפרטנר מסרו כי "אם יתאפשר לנו, ננסה להציע לעובדים האלה מקומות עבודה חלופיים".
לטענת החברה, שירות הלקוחות לא ייפגע, כיוון שלפרטנר ישנן עוד שתי נקודות שירות ומכירה באזור, שממילא רוב הלקוחות הולכים אליהן.
מפרטנר נמסר בתגובה: "לפרטנר מערך השירות הפרונטלי הרחב ביותר בענף הסלולר, הכולל 32 מרכזי שירות ומכירה ו-36 נקודות מכירה. כחלק מהתנהלותה העסקית עושה החברה התאמה שוטפת לצרכי השוק. כיוון שעיקר הלקוחות באזור פונים למרכזי השירות בראשון-לציון מזרח ובוולפסון, יש בכוונת החברה להעתיק את הפעילות למרכזים אלה. בנקודת השירות בסינמה סיטי בראשון-לציון מועסקים 16 עובדים. היה ויתאפשר, החברה תעשה כל שביכולתה כדי למצוא עבורם תפקידים חלופיים בחברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.