"אני חושב שיש הרבה סיבות להגדיל חשיפה לחו"ל. בעיני חו"ל זה ארה"ב, אירופה בעיקר אירופה השוק הגרמני. לטווחים קצרים וארוכים יש שם הרבה ערך. הייתי מגדיל חשיפה מנייתית בחו"ל ומוריד חשיפה מנייתית בישראל. צריך לזכור גם שבחו"ל יש הצמדה לדולר. הצמדה לדולר עובדת טוב בתקופות של היסטוריה או מלחמה חס ושלום. ולכן, כן להגדיל חשיפה בחו"ל. בארץ בהחלט יש סקטורים מסויימים שהם אטרקטיביים אבל עדיין מאיימת עליהם העניין של המלחמה", כך אומר היום (ג') אלדד תמיר מתמיר פישמן בתוכנית "שיחת השוק" בגלובס TV.
אמיר כהנוביץ' מכלל פיננסים ממליץ להיות חשוף גם לסחורות, בין היתר כהיערכות לקראת מלחמה אפשרית עם איראן. "סחורות זה אפיק השקעה תנודתי, יש לו את המאפיינים שלו. כמובן שהמחירים שלהם יכולים לעלות. זה הרבה תלוי דולר. כמובן לא יודעים בוודאות מה יקרה איתן. אני חושב שכן צריך לשלב סחורות בתיק כאיזשהו אפיק להקטנת סטיות התקן בתיק. אבל להגיד מה יקרה עם הסחורות בשלב הבא אנחנו לא יודעים גם אם תהיה מלחמה עם איראן וכולם צופים שמחיר הנפט יעלה. כמו שציינתי בהתחלה אצל המשקיעים אל תבנו על שום תרחיש כוודאי לחלוטין".
צפו בתוכנית המלאה בווידיאו המצורף, וקבלו כמה כלים להיערכות פיננסית לקראת המלחמה שאולי תגיע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.