"בסך-הכול רצינו להתפרסם; גם לנו יש מינוס בבנק" - כך מגיבות המשפחות המככבות בקמפיין שהשיקה אתמול (ד') לשכת ראש הממשלה, המפאר את הישגי הממשלה בתחום הכלכלה דווקא בתקופה של גל פיטורים במשק והאטה בצמיחה.
לפי דיווח היום (ה') ב"ידיעות אחרונות", חן וחיים גרינברג, שמספרים בקמפיין עד כמה צעדי ממשלת נתניהו חסכו להם אלפי שקלים בשנה, מודים כי "בסך-הכול רצינו להיות קצת מפורסמים, לא מעבר. אנחנו זוג רגיל, וכמו כולם גם לנו יש מינוס גדול בבנק, משכנתא והוצאות גדולות. החיים לא ממש ורודים".
חן גרינברג הוסיפה כי "המצב שלנו לא ממש ורוד. יש לנו משכנתא גבוהה, אנחנו משלמים 5,500 שקל לגנים פרטיים ומתקשים לשלם חשבונות ודלק".
משתתף אחר בקמפיין אמר ל"ידיעות" כי "אנחנו בקושי סוגרים את החודש. לקחו אותי כסוג של שחקן, פרזנטור של המדיניות הכלכלית 'הנפלאה'. מה אני אגיד? זרמתי עם אשתי, נו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.