אתר יו-טיוב מביא את היכולת לדלג על פרסומות וידיאו גם אל מכשירי הסמארטפון והטאבלט. מדובר בפורמט בשם TrueView, שהחברה השיקה בתחילת 2011, המאפשר לגולשים לדלג על פרסומות הווידיאו המקדימות (Pre Roll) לאחר 5 שניות ולעבור ישירות לצפייה בסרטון המבוקש ביו-טיוב.
במקרה שכך יבחר לעשות הגולש, המפרסם לא ישלם על אותה חשיפה, כיוון שהגולש לא צפה בפרסומת הווידיאו.
התשלום ייגבה מהמפרסם רק במקרה שהצופה צפה בלפחות 30 שניות מהפרסומת (או בכולה, אם אורך הפרסומת קצר מ-30 שניות).
האפשרות לדלג על פרסומות במובייל מגיעה בינתיים רק למכשירים מבוססי אנדרואיד. בגוגל ציינו, כי "פורמט TrueView יגיע לאנדרואיד כבר השבוע ובהמשך לכל מכשירי המובייל".
קשובים יותר לפרסומת
הפורמט למחשב הושק תחילה בארה"ב ובבריטניה והגיע גם לישראל בינואר השנה. על-פי נתוני גוגל, הבעלים של אתר יו-טיוב, ב-65% מפרסומות ה-Pre Roll ביו-טיוב משולב פורמט שמאפשר לדלג עליהן.
נתונים קודמים של גוגל הראו כי גולשים שכן צפו בפרסומות הווידיאו ולא דילגו עליהן, היו ב-75% יותר קשובים לאותה פרסומת - מאשר פרסומת וידיאו רגילה שלא ניתן לדלג עליה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.