אומן הראפ ד"ר דריי יצר אופנה שבה אנשים אוהבים ללכת גם ברחוב עם אוזניות בומבסטיות התלויות על צווארם. יצרניות אחרות בשוק הבינו שיש הרבה כסף בתחום שבו צרכנים מוכנים לשלם מאות שקלים על אוזניות, הכוללות חיבור נוח לסלולרי בעזרת שילוב של מיקרופון.
דגם ה-DownTown של פיליפס מסדרת CitiScape כולל גם הוא עיצוב עם נוכחות. הוא מגיע במספר צבעים, כאשר את הברזלים שלו החברה עטפה בבד נעים למגע, שמוסיף לתחושה הקלה של המוצר הזה.
הבעיה היא שבעוד שהאוזניות גדולות ואוטמות בסך-הכול בצורה טובה את האוזן, הן גם מחממות ולא יהיו נוחות לשימוש ברחוב בשמש הקייצית. מבחינת צליל, ה-DownTown הציעו סאונד קצת אוורירי מדי, עם פחות באס ממה שקיווינו לקבל והיו חסרים לנו כפתורי שליטה בווליום ישירות מהאוזנייה (במקום זה, יש מיקרופון).
בסך הכול, מדובר בדגם שנמכר בפחות מחצי מחיר מה-Solo HD של Beats ובסאונד שלא רחוק ממנו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.