אקסל פרטנרס משקיעה 3 מיליון דולר ב-mobile spaces

החברה, לשעבר CellSec, מפתחת פתרון שמאפשר לארגונים לשמור על מידע רגיש שמצוי במכשירים הניידים של עובדיהם

קרן ההון סיכון Accel Partners ממשיכה להאמין בסטארט-אפים ישראלים: חברת mobile spaces גייסה מהקרן 3 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. החברה, לשעבר CellSec, מפתחת פתרון שמאפשר לארגונים לשמור על מידע רגיש שמצוי במכשירים הניידים של עובדיהם. בעידן הסמארטפונים והטאבלטים מתגבר החשש שמא מידע חשוב ידלוף מהמכשירים הניידים של עובדים, כשלארגון עצמו אין פתרונות מתאימים שיכולים לאבטח מידע זה.

הפתרון של mobile spaces, שהוקמה ב-2011, מאפשר להריץ אותו על כל מכשיר נייד וכך לבצע הפרדה של המידע הארגוני שנמצא על המכשיר. כך, העובד שירצה לגשת למידע יצטרך לעבוד דרך חומת הגנה שמאובטחת בסיסמה.

החברה הוקמה על-ידי דיוויד גולדשלג (מנכ"ל), לשעבר סמנכ"ל מובייל בחברת האבטחה מקאפי, ויואב וייס (סמנכ"ל טכנולוגיות), שבעברו הרחוק היה מעובדיה הראשונים של חברת האבטחה צ'ק פוינט. הנהלת החברה יושבת בוושינגטון, כשהפיתוח נעשה מפתח תקווה. החברה מעסיקה 12 עובדים.

קרן אקסל, שהשקיעה בחברה, היא קרן מוכרת וותיקה שמשקיעה רבות בסטארט-אפים ישראלים. בין החברות בהן השקיעה אפשר למצוא את אימפרבה שהונפקה אשתקד ואת dapper, שנמכרה ליאהו, לצד mythings, MyHeritage, דאבל פיוז'ן ו-fiverr.

בעקבות ההשקעה יצטרף ריצארד וונג כדירקטור ב-mobile spaces. וונג מכהן כיום כדירקטור בחברת qwilt של גיורא ירון ויובל שחר, שמשפרת העברת תכני וידיאו על-גבי האינטרנט.