איש העסקים אבי הופמן בדרך לרכישת רשת האופנה GRIP לאחר שזו הגיעה לפירוק. הופמן הציע 1.1 מיליון שקל עבור הרשת והצעה זו צפויה לעבור לאישור בית המשפט בשבוע הבא.
נזכיר כי רשת GRIP נקלעה לקשיים תזרימיים קשים לאחר שהבנקים סירבו להגדיל את מסגרת האשראי. בעלי הרשת, עופר כהן, פנה לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים לחברה, תהליך שבמסגרתו מונה רו"ח בועז גזית כנאמן החברה. מאז מינויו ניסה גזית למכור את החברה ללא הצלחה ועל כן הוחל בתהליך של פירוק.
רשתGRIP מונה 31 סניפים שמרביתם מופעלים בזכיינות ו-8 מהם בהפעלה ישירה. בשנת 2011 עמד מחזור המכירות של הרשת על 33 מיליון שקל והרווח הסתכם בחצי מיליון שקל בלבד.
לדברי הופמן, בכוונתו להפוך את הרשת לרשת תפעולית שתפעל במודל קונסיגנציה. על-פי המודל שגיבש הופמן, החברה שבבעלותו תחזיק בחוזי השכירות בקניונים אך ההוצאות לרבות דמי שכירות ושכר עבודה יחולו על הזכיינים שיהיו זכאים לתגמולים בגובה 40% מהמכירות.
"אסגור סניפים לא רווחיים וסניפים בקניונים שבהם שכ"ד גבוה והקניונים לא יסכימו להורידו, גם במחיר סגירת 10 מסניפי הרשת. אני מאמין שקניוני עזריאלי וקניוני מליסרון יעזרו לרשת להצליח ויסייעו בשכ"ד", אומר הופמן.
לדבריו, "אני מאמין במותג ובעופר כהן שימשיך להיות אחראי על העיצוב והמלאי ברשת. הרשת תהיה מובילה בתחום החנויות הקטנות וחנויות הבוטיק והיא תשנה את פני המשחק באופנה. אנחנו ניתן מוצר איכותי במחיר לכל כיס".
הופמן, בן 42, פועל בעסקי הקמעונאות בשמונה השנים האחרונות. בעברו שימש כזכיין שני סניפים של רשת האופנה רנואר וכזכיין סניף אחד של רשת האופנהZIP . כיום הוא משמש כזכיין של רשת קפה קפה ומפעיל את סניף הרשת בקניון איילון.
בנוסף, לפני כשנה רכש הופמן 10 סניפים של רשת סבארו הקורסת שפעלו בזכיינות. הופמן השתמש ב-6 מהסניפים לטובת השקת רשת למזון איטלקי מהיר חדשה תחת המותג "פרסקו". 4 מהסניפים ממשיכים לפעול תחת המותג סבארו ועד לסוף השנה הנוכחית צפויים לעבור מיתוג מחדש תחת "פרסקו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.