קבוצת המשביר 365 מדווחת היום (ו') על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השני של 2012, בו התכווצו הכנסותיה, כאשר את הרבעון מסיימת החברה עם ירידה בהכנסות ל-578.7 מיליון שקל, לעומת כ-597.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת 655 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה.
עם זאת, הרווח התפעולי של המשביר עלה ל-14.5 מיליון שקל, לעומת 2.5 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, עקב גידול משמעותי בפעילות כתוצאה מהרחבת שיתופי-הפעולה ומספר חברי המועדון.
הפדיון הכולל בסניפים מתחומי הכלבו והדרגסטור הסתכם ברבעון השני בכ-491.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-513.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון הכולל בסניפים זהים (Same stores sales) הסתכם בכ-455.4 מיליון שקל, לעומת כ-480.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה רשמה המשביר הפסד של כ-16.9 מיליון שקל, לעומת 1.2 מיליון שקל ברבעון הקודם, ובהשוואה להפסד של כ-11.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר ההפסדים נובעים מהפסדים של אופיס דיפו, המוצגת בדוחותיה הכספיים של החברה כפעילות מופסקת. החברה חתמה על מזכר עקרונות מול צחי פישביין למכור את החזקותיה באופיס דיפו.
רמי שביט, מנכ"ל המשביר 365 החזקות, מסר: "במחצית הראשונה של שנת 2012 המשכנו בפיתוח עסקינו לרווחת והגדלת נאמנות חברי מועדון 365, והדבר ניכר בהמשך הפעילות הרווחית של המשביר בתי כלבו וניו-פארם.
"מועדון 365, חברת-הבת, ממשיכה בפיתוח עסקי מואץ במגוון פעילויותיה, לרבות פתיחה של רשת הסופרמרקטים הממותגת Cost 365, שצפויה לפתוח את סניפיה הראשונים לקראת סוף 2012-תחילת 2013.
"אנו בוחנים מהלכים לחיזוק איתנותה הפיננסית של הקבוצה ולהצפת ערך בקבוצה, לרבות הכנסת שותפים אסטרטגיים ומהלכים נוספים של מכירות, מיזוגים ורכישות של חברות הקבוצה עם פעילויות סינרגטיות שונות. צפי התזרים לשנתיים הקרובות יאפשר לחברה לתמוך בפעילות השוטפת שלה ולעמוד בהתחייבויותיה בעתיד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.