עכשיו זה סופי: איש העסקים אבי הופמן רוכש את רשת האופנה GRIP שנקלעה לקשיים כספיים, תמורת 1.2 מיליון שקל. מדובר בהצעה הגבוהה ב-100 אלף שקל מההצעה המקורית של הופמן.
היום (ב') נערכה התמחרות בין הופמן לרשת הרמוניה שבבעלות האחים מלכה. לדברי הופמן, הוא זכה להעדפה מצד הקניונים שהם חלק מהנושים של הרשת, וזאת למרות שהצעתה של רשת הרמוניה עמדה על 1.3 מיליון שקל.
בית המשפט המחוזי בלוד אישר היום את המכירה.
"אנחנו נכנסים לדרך חדשה. החל ממחר בבוקר נמלא את החנויות בסחורה חדשה ונתחיל בבניית הקולקציה החדשה לחורף. אנחנו מקווים להוביל את שוק האופנה הצעירות", אומר הופמן ל"גלובס".
נזכיר כי רשת GRIP נקלעה לקשיים תזרימיים קשים לאחר שהבנקים סירבו להגדיל לה את מסגרת האשראי. בעלי הרשת, עופר כהן, פנה לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים לחברה, תהליך שבמסגרתו מונה רו"ח בועז גזית כנאמן החברה.
מאז מינויו ניסה רו"ח גזית למכור את החברה ללא הצלחה, ועל כן הוחל בתהליך של פירוק, המסגרת הנוכחית בה נמכרת החברה.
רשת GRIP מונה 31 סניפים, שמרביתם מופעלים בזכיינות, ו-8 מהם בהפעלה ישירה. בשנת 2011 עמד מחזור המכירות של הרשת על 33 מיליון שקל, והרווח הסתכם ב-500 אלף שקל בלבד.
הופמן, 42, פועל בעסקי הקמעונאות בשמונה השנים האחרונות. בעברו שימש כזכיין של שני סניפים של רשת האופנה רנואר וכזכיין של סניף רשת האופנה ZIP. כיום הוא משמש כזכיין של רשת קפה קפה ומפעיל את סניף הרשת בקניון איילון. בנוסף, לפני כשנה הוא רכש 10 סניפים של רשת סבארו הקורסת שפעלו בזכיינות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.