מכבי ת"א בכדורסל ממשיכה לסגור את מצבת הספונסרים שלה לעונה הקרובה. הקבוצה חתמה הסכם שיתוף פעולה מסחרי עם רשת מסעדות ההמבורגר BBB.
ההסכם, שהושג בפגישה בין המנכ"לים אלי דריקס (מכבי ת"א) ואהובה תורג'מן (BBB), יכלול בין היתר פרסום בהיכל נוקיה במשחקי מכבי ת"א, ומוערך בכ-500 אלף שקל בעונה.
במסגרת השת"פ מתכננת BBB פעילויות משותפות עם הקבוצה ושחקניה, ביניהן פעילויות למען הקהילה ואירועי ספורט וקולינריה משותפים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.