אלו הן תמונות ראשונות של הדור החדש של הפולקסווגן גולף, שתצא לשוק האירופאי באוקטובר ותגיע אלינו כנראה לקראת סוף השנה.
הדור השישי במספר של המכונית עבר שינויים מהותיים והוא הגדול ביותר עד כה. הוא ארוך ב-5.6 סנטימטרים מהמכונית היוצאת ובסיס הגלגלים שלו צמח בכ-6 סנטימטרים משמעותיים כדי לישר קו עם המכוניות המרווחות ביותר בפלח. המכונית גם רחבה יותר אם כי מעט נמוכה יותר. גם נפח תא המטען גדל משמעותית.
המכונית ניצבת על פלטפורמה חדשה ומודרנית עם מתלים חדשים, עם אופציה לשיכוך זעזועים נשלט אלקטרונית, ותכנון מתקדם הביא להפחתת משקלה בעד 100 קילו לעומת המכונית היוצאת. בתוך תא הנוסעים עוצבה מחדש עמדת הפיקוד והיא כוללת כעת מסך מגע צבעוני כסטנדרט בכל הדגמים, שגודלו משתנה בהתאם לדגם - מ-5 אינץ' בדגמים הבסיסיים ועד 8 אינץ'. המנועים עברו תהליך של ייעול עם חיסכון של עד 23% בדלק.
מבחר מנועי הבנזין מתחיל בשלב הראשון במנוע 1.2 ליטר בהספק 85 כ"ס ומגיע עד מנוע 1.4 ליטר בהספק 140 כ"ס - שניהם עם צריכת דלק ממוצעת שנושקת ל-20 קילומטרים לליטר. שיאן החיסכון הוא מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל חדש שצורך כ-25 קילומטרים לליטר. חלק מהדגמים יוצאו עם אופציה לשיכוך זעזועים אלקטרוני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.