פורום השיווק הישראלי, שהושק לאחרונה, יערוך באוקטובר כנס תחת השם "שיווק 2013", בשיתוף הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.
הרצאה הפתיחה בכנס תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?".
בכנס יופיעו מרצים מעולם השיווק בישראלי, בהם גיל סמסונוב, שותף במשרד הפרסום גליקמן-גטלר-סמסונוב; גילי רון, סמנכ"לית השיווק של מטריקס; יובל ארד, שותף מנהל קבוצת יורו ישראל; ואחרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.