חברת המחשוב הארגוני ויו-פיניטי גייסה 8.5 מיליון דולר מהמשקיעים הקיימים

הפתרון של החברה מיועד לניהול ובקרת הגישה ליישומים על גבי תשתיות המחשוב הארגוניות, כך שהמשתמשים יוכלו לקבל גישה מאובטחת באמצעות מנוע לניהול זכויות המשתמשים שפיתחה החברה

חברת ויו-פיניטי (Viewfinity) השלימה סבב גיוס שלישי. החברה האמריקנית-ישראלית, שהוקמה על-ידי מספר פעילים ותיקים בתחום התוכנה הארגונית, גייסה 8.5 מיליון דולר מהמשקיעים הקיימים, הקרנות גיזה, Longworth ו- JK&B קפיטל. בסך הכול, גייסה החברה עד כה כ-22 מיליון דולר. הגיוס, מוסרת החברה, ישמש להאצת החדירה לאזורי אירופה והמזרח התיכון וכן להמשך פיתוח המוצרים.

את ויו-פיניטי הקימו פרופ' ליאוניד שטילמן, שמכהן כמנכ"ל, גיל רפפורט ודימיטרי ברבוי. השלושה שיתפו פעולה במספר חברות, החל מאיידנטיפיי, שהוקמה על-ידי שטילמן ונמכרה ב-2006 ל-BMC, ועבור באקסוסופט שנמכרה ל-CA באותה השנה.

ניהול ובקרה

הפתרון של החברה מיועד לניהול ובקרת הגישה ליישומים על גבי תשתיות המחשוב הארגוניות, כך שהמשתמשים - במחשבים האישיים או שרתי Windows Server - יוכלו לקבל גישה מאובטחת ליישומים ומערכות בארגון באמצעות מנוע לניהול זכויות המשתמשים שפיתחה החברה. המוטיבציה העיקרית לבחירה בפתרון של החברה מגיעה מהצורך באבטחה יותר מהודקת על התכנים שזורמים בתוך הארגון, מה שנגזר מדרישות הרגולציה בעולם המערבי בשנים האחרונות.

את שתי החברות הקודמות מכרו אנשי ויו-פיניטי לשתי החברות הייעודיות הבולטות בתחום ניהול תשתיות המחשוב הארגוני, ויתכן שגם המשך דרכה של החברה הנוכחית יהיה באמצעות מיזוג עם ספקית כזו או אחרת של תשתיות מחשוב ארגוניות. מטה החברה שוכן בארה"ב, אולם החברה מחזיקה בפעילות גם בתל אביב.