רשת הטלוויזיה האמריקנית CBS, שתשדר את משחק הסופרבול ה-47 שייערך בחודש פברואר בניו-אורלינס, הודיעה בסוף השבוע כי על אף שזמן רב נותר עד לקיומו של משחק גמר בליגת הפוטבול האמריקנית - היא כבר הספיקה למכור 90% מהספוטים הפרסומיים למשדר.
"קצב התקדמות המכירה טוב בהרבה ביחס לפעם הקודמת שבה שידרנו את הסופרבול", אמר ל-ESPN סגן נשיא מכירות הספורט של CBS.
הספוטים, בני 30 שניות כל אחד, נמכרו במחיר ממוצע של 3.7-3.8 מיליון דולר - עלייה לעומת הסופרבול הקודם, אז מכרה רשת NBC ספוטים במחיר ממוצע של 3.5 מיליון דולר.
CBS שידרה בפעם האחרונה את הסופרבול ב-2010 ומכרה ספוטים במחירים של 2.5-2.8 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.